Hesitate and it's gone.

Jag lever.
Flytten till bästa lägenheten har gått fint och allt som saknas är en soffa.

J hälsade på förra helgen. Det var bra. Jag var med om något världsomvälvande.

Min klippa i flytten har Rebekka varit. Hon har hjälpt mig med diverse saker som att bygga hylla och bära gröna möbler genom halva stan. Tack!

Idag är vädret regnigt och mitt humör år också ganska kasst. Den röda krigaren dök upp så jag skyller litegrann på det. J skulle varit här nu och strykit sin hand över min svank, då skulle säkert all världens problem försvinna.

Nu kommer Sandra snart. Hon ska dricka öl och jag ska inte dricka öl.

(För övrigt: Jag är jävligt less på att höra av mig till folk som aldrig hör av sig tillbaka, så nu ska jag sluta skicka sms hit och dit och så vidare.  Hur svårt kan det vara att skriva några få ord liksom?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0