But I crash in my mind whenever you are near, getting deaf, dumb and blind.

Efter att ha dissat Spotify så skaffade jag mig det idag. Eftersom jag inte hade fått någon invit så fick jag paya 99kr, men det är det tamejfan värt!

Det är dock svårt att komma på låtar att lyssna på. När någon väl ställer frågan "Vad lyssnar du på för musik?" så har jag ju skitsvårt att svara.

Jag har i alla fall gjort en fin Sova-playlist. Jag saknar dock en del fortfarande. Kunde varken hitta Josh Rouse- Sad Eyes eller Ryan Adams- La Cienega Just Smiled, och de låtarna är ju måsten i en sov-lista.

Dagens låt är en låt som jag hade i min sova-mapp i min första mp3-spelare.
Saybia- The Day After Tomorrow

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0