Guess who's gonna get some tonight

Idag lagade jag min snart världsberömda gulasch till J. Honom kan jag inte snärja, men jag lovar att jag en dag kommer  kunna fånga en man med min soppa ( jag får kalla den min nu eftersom jag bytt ut köttfärsen mot quorn).

För övrigt så har jag städat badrummet idag, och särskilt toaletten då va.  Jag har även vänt på dygnet, inte så bra. Jag har lyssnat en del på Moneybrother också.

Hannes hade hittat en bild på mig från Hultsfred 06 i en av hans kompisars facebookalbum (världen är liten). Jag är nästan lite småsugen på Hultsfred 09. Kings Of Leon, Franz Ferdinand, White Lies och de svenska hjältarna (Maia, Annika, John ME, Peter Bjorn and John, Markus K osv).
Maia funderar jag förresten på att se på Gamla Teatern den 18.e April. Dagen innan ska jag dansa dansa dansa och svettas svettas svettas på Corazon där Deportees spelar. Jag hoppas Jennie vill följa med.

Nu borde jag gå och lägga mig och försöka vända tillbaka dygnet, men det lär inte ske än på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0