If you have a craving, I'll get it for you.

John ME spelar på Umeå Open. På torsdagen. Den enda dagen jag kan gå (den billigaste dagen också). Lucky me!

För övrigt så kom jag nyss tillbaka till mig efter att ha kollat på tv hos Josefin, och jösses så kallt det är här. Jag gjorde mig av med soffan idag och har även packat ner allt som stod i bokhyllan. Allt detta för att göra det lättare för Inspectera-tjejen att göra sitt jobb. Yes, jag blev biten i helgen. Det är dock ganska skumt att jag bara fått ett bett när jag väl blivit biten, jag borde ha flera bett varje natt eftersom alla lössen måste äta. Så antagligen är de inte så många. Josefin sa något om snöloppor idag, jag tror dock ändå fortfarande att det är vägglöss i väggen.

Nu: borsta tänderna och sen sova, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0