I've got you, you you you you you you, I've got you

Det här är ett skämt, eller så blir jag bestraffad av högre makter för att jag hade väldigt finnfria tonår. Förra fredagen vaknade jag med finne deluxe på hakan, i förrgår när den nästan helt försvunnit så började min näsa rodna. Den var lite rosa onsdagkväll och igår blev den röd och lila. Jag ser ut som en clown. Det verkar dock inte utvecklas till en finne, vilket kanske är ganska dåligt för då skulle jag ju kunna klämma om jag vill. Jag har försökt klämma lite igår, men det finns liksom inget att klämma ut.
Jag är glad att jag kom till skott och köpte Make Up Stores Cover All-mix i jul. Jag måste dock komma ihåg att inte pilla på näsan, för då nöter jag ju bort covern.

Ikväll ska jag kika på Så Ska Det Låta. Jag hoppas på sällskap.
Jag tycker förresten det är kul att killen och tjejen som jag alltid tyckt har så kallat äktenskapstycke är i samma lag ikväll. Jag tycker verkligen att hon ser ut som en kvinnlig version av honom och tvärt om. Stenmarck och Johnson.

Nu är det dags att hoppa i duschen och sen vandra till Maxi. Först ska jag dock lyssna på vad jag tror är en ny Monyebrother-låt (flipp eller flopp, p3).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0