När som helst du får lust så plockar du fram din ask

Igår umgicks jag med min vän Svarta Tornet. Jag umgicks även med Josefin, Davis och Tomas. Det var trevligt förhäng hos mig med diverse musik (bland annat pojkband, punk, reggae, Oasis, S.O.A.P med mera med mera). Spotify är kul kul kul! Jag lyssnar mycket på Lill Lindfors En Sån Karl och En Man i Byrån. Underbara låtar.
Synd att En Sån Karl ligger i helt felt tonläge för mig vilket gör att det låter fördjävligt när jag sjunger "och jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl" för full hals. Idag beror nog en hel del sångproblem på att mina stämband inte pallar fest.

Jag gjorde något revolutionerande (för mig)  i natt, jag dissade T. Det skulle jag aldrig gjort för ett år sen. Bara därför kom jag på att lyssna på Lasse Lindhs Sommarens Sista Smak. Känns bra att sommaren 07 är så avlägsen att jag inte känner något när jag hör den låten.
Så här skrev jag den 27/7 2007:
"Jag såg Lasse Lind en stund igår, hann höra Sommarens Sista Smak innan jag tänkte börja gå hem.
Då mötte jag T. Jag kollade på Gogol med han och hans kompisar att tag. När jag sa att jag skulle gå överraskade han mig med en kyss.
Passande låt, indeed
."

Tur att tiden går och känslor bleknar. Och för att knyta ihop det här inlägget: tur att det finns män i askar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0