Rain on me

Fredag den trettonde mars tjugohundranio, humörsvängningarnas dag?
Mitt humör har åkt väldigt mycket berg-och dalbana idag, så mycket att jag snart mår illa och vill kliva av.
Ena stunden skulle jag kunna döda för sällskap men i nästa stund  vill jag bara gömma mig under täcket.
Jag lyckades i alla fall komma ur mysbyxorna. Tro det eller ej, men det hjälper faktiskt litegrann att tvätta håret och klä sig fint när man mår piss,

En positiv sak med detta: jag är inte med barn, inte för att jag egentligen trodde det, men två dagar försenad ( i vanliga fall extremt regelbunden) besökare hann få mig att tänka diverese saker.

Jag känner mig ensam. Det här är andra fredagen i rad som jag blir hemma själv. Det är jobbigt att vara göralös hela dagen och sen ha hela kvällen framför sig. Och inte visas det någon bra film på tv heller. Så Ska Det Låta var jag pepp på, men sen såg jag vilka som skulle tävla och blev mindre pepp.
Visserligen ska jag upp sjukt tidigt imorgon, om jag bestämmer mig för att följa med på kurshelgen. Jag har tackat ja, men är inte särskilt pepp på att vara omkring en massa männsikor 24/7 samt sova med alla dessa i en aula, på en luftmadrass. Jag får ju tillräckligt ont i svanken ändå denna tiden av månaden, så jag kan behöva sova i min egna säng.
Men, jag följer nog med, för jag kan tänka mig att imorgon inte lär vara mer händelserik än idag om jag stannar hemma och jag pallar inte en hel helg av inget.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0