They say your heart is where your love is

Igår var bra.
Jag hängde hos Ann-Sofie i några timmar. Hon bjöd på finmat (rester från middagen hon hade haft kvällen innan, sjukt gott) och vi snackade en massa om typ allt mellan himmel och jord. Ann-Sofie är bra, hon är en av dom jag kommer sakna mest när jag bor i Östersund. Hon ska få min blåa klänning som jag inte använt på typ två år för jag vet att hos henne kommer den få komma ut i friska luften och inte bara ligga och skräpa i en garderob. I utbyte mot klänningen ville Ann-Sofie ge mig något, så jag fick en cool t-shirt som är skitbra på att dra fram det gröna i mina ögon.

På kvällen blev det diverse korrefester med Davis o co. Det var bra. Kvällen innehöll bland annat en grek som såg ut som Kings Of Leons trummis och som jag pratade musik med, tefatsåkning, försök att crasha en fest som misslyckades med mera.
En sak jag upptäckte är att jag inte kan se att en kille är typ sjutton år. Herregud, hade inte killen sagt att han gick på gymnasiet vet man aldrig vad som hade hänt. Han var söt och hade snygg klädstil samt ett fint leende som antagligen var det jag fastnade för. Den sextonåring som fångar honom kommer bli en lycklig en.

Nu vill jag ha mat, så jag ska nog göra något åt det.


Dagens låt: Maia Hirasawa- South Again

Kommentarer
Postat av: ylva

den problematiken är någor jag mer än väl känner till

2009-03-15 @ 12:32:08
URL: http://ylvson.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Va fan, det är väl inget fel på 17-åringar? Skulle inte hindra mig.

2009-03-16 @ 22:18:01
URL: http://believeivefound.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0