I call shotgun, you can play your RnB tunes

Idag har jag:
- sovit för länge, igen
- tvättat
- varit på styrelsemöte
- bytt sms-signal, från enbart vibration till en liten mysig signal som får mig att nynna på någon låt från Juno-soundtracket (ska undersöka närmre vilken låt, återkommer om det).
- haft spänningshuvudvärk som kanske berodde på lite ångest, eller kanske bara spänd nacke
- gått till och från stan. Till stan var lite som en hinderbana. Två gigantiska vattenpölar, en avstängd del av svingen samt varningar för snöras från tak.
- återfått hoppet om att våren är här (snön igår kväll fick mig att tvivla)
- kollat på Grey's
- blivit röd om näsan igen
- läst femtio sidor 1984
-dreglat lite över Jeremy Darling
- handlat vetepuffar
- skrivit ett tråkigt blogginlägg om vad jag gjort idag

Imorgon ska jag äta lunch med pappa samt banta min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0