Put on a smile and get dressed

Idag har varit en bra dag. Först våfflor med bandet. Vi ska antagligen spela under Pride, på Kulturhusets tak. Fatta vad stort! Jag hoppas att jag fortfarande är med då.
Efter mötet blev det flyttpackande på lokalen, och jag fick lite ensamtid med the secret crush. Eller nu är människan kanske inte någon crush längre, men jag gillar sällskapet.
När jag satt på bussen hem hände något som gjorde min dag. Jag fick åka med reggeabusschauffören!
När jag hörde att killen höjde volymen så spred sig ett stort leende i mitt ansikte och jag kunde nästan inte sluta le.
Jag har liksom väntat på detta i ett och ett halvt år.
Tur att det hann hända innan min flytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0