Idag har jag inte lyssnat på någon musik alls, så därför kan jag inte komma på en enda låt att citera (det är kanske en vit lögn)

Lugn helg. Men bra helg. Framför allt nykter helg. Grillning igår med Daniela och Elin. Sen glass med varma hallon och kolasås. Jag blev med barn, en mat-bäbis närmare bestämt.

I morse hade jag fått ett sms
"Hade en mardröm om dig. Skåne. Tenta i buddhism, jag golfade. Sprang i trappor & du försvann. Du hade världens jobbigaste ringsignal också. /J "

Okej, jag kan förstå att det är jobbigt med tenta, golf, att jag försvinner och jobbiga ringsignaler. Men jag funderar fortfarande över hur jag var själva maret i drömmen. Om jag nu var det. Kan du svara på det, J? (jag skriver detta här för att jag kommer glömma att fråga någon annan stans)

Själv drömde jag om en massa snor i min näsa. Riktigt obehagligt. Det var faktiskt andra snordrömmen på en vecka. Jag kanske håller på att bli sjuk? Snordrömmarna är faktiskt nästan lika läskiga som björndrömmarna.

Nu ska jag krypa till sängs och förhoppningsvis inte drömma om snor eller björnar. Kanske kan drömma om J, som en gengäld.

God natt.

Kommentarer
Postat av: j

tja, det mariga var att du försvann. ingen visste var du var. säkert vilse någonstans i malmö.

2009-05-10 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0