Jag har en hand, har en bomb, har en dröm, har ett skäl.

Helgen var fin. En massa Jennie-tid.
I fredags var det Corazon. Masshysteri var grymt bra, och T(I)NC likaså. Vi stod längst fram under de sistnämndas spelning. Jag kunde inte låta bli att fundera över storlekar. När herr Lyxzén öppnade upp sin tröja och blottade ett helt hårlöst bröst så såg han ut som en pojke, en svettig sådan.
Det blev bara ca 45 min dans dans dans, men det räckte nog gott och väl. Men, jag kände mig dock lurad när det aldrig blev någon tryckare som sista låt. Jag som hade gjort en deal med Andy att om han dansade med Jennie så skulle jag dansa med hans kompis Albin (som jag och Jennie tror att han heter).
Jennie åt en dyr hamburgare, 260 spänn. Hon förstod inte när jag sa att vi inte skulle hinna köpa fyllemat om vi skulle hinna med bussen, så vi missade bussen och hon fick betala taxin.

Igår såg vi min syster charma brallorna av hunkig skåning och även oss andra. Galet söt!
Skåningen ville adoptera henne, då fick jag idén att om han blir min karl får han ju henne som svägerska. Fast, han var en sån där Måns Z-skåning typ, och då gillar jag nog skåningar med hår på bröstet och tighta jeans way much more.
Senare följde jag med Jennie till Åre. Vi slappade och kikade på ESC.

Idag har min allergi varit väldigt påtaglig. Jag skulle behöva ett litet rivjärn att stoppa upp i näsan, satans så det kliar. Och ändå har jag käkat medicin.

I morgon är det bara två veckor kvar tills jag får lägenheten. I normala fall brukar ju tiden gå sakta när man väntar på något, men tydligen inte denna gång.

Nu ska jag lägga mig på madrassen inne hos lillasyster. Jag passade på att åka ut till mamma och papa eftersom det är skitbra att vara här ute när det är finväder.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ja det var den dyraste hamburgaren jag har ätit, men det ver det värt;0)

Puss!

2009-05-18 @ 09:37:07
URL: http://thecomback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0