När ni gett dom våld ska vi ge er kärlek

Okej, den här dagen är inte riktigt på min sida.
Först läser jag i tidningen att nästan alla akter jag vill se på Storsjöyran spelar på torsdagen. Då är ju jag i Stockholm och spelar på Pride.
Sen går jag till Alina Systems där jag får bekräftat att min externa hårddisk är stendöd. Inget går och rädda. Hej då bilder från hela Umeå-tiden. Ni som har fått bilder av mig (originalupplösning) får alltså jättegärna skicka dessa till mig.

Men, det är ju ganska ballt ändå att spela på Pride och angående bilderna så är det ju faktiskt bara bilder som är borta, inte riktiga människor.

Nu ska jag försöka peppa upp mig med lita bra musik och när peppen infinner sig ska jag börja flyttpacka. Om två veckor är jag helt nyinstallerad i min fina lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0