Under the pavement, the beach

Fin helg. Inte lika fin hud. Röd hud. Nu får jag försöka komma ihåg solskyddsfaktorn för jag vill ju behålla min "fina mjölkhy", som Elin kallar det. Jag vill ju bli en fin tant också.
Ibland kan jag vara lite anti Rebekkas jobb för att hon jobbar så knepiga tider, men det är det nog värt för hon jobbar med roliga människor. Sen är det ju ett plus i kanten att hon kan fixa telefonnummer till proffsidrottare.
Igår fikade halva Östersund tror jag, medan jag låg i skuggan och våndades av fredagens kvarlevor samt en pizzamage, men det var mysigt ändå.

Fy fan vad det kliar på mina armar. Jag måste nog ta en svalkande dusch. Sista duschen i Torvalla, för imorgon går flyttlasset, vilket påminner mig att jag har en del flyttpackande kvar att göra. Bäst jag sätter igång för halva dagen kommer ju gå åt till att fira mamma på hennes, och alla andra mammors, dag.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0