Så länge våra hjärtan slår tillsammans.

Plaza igår. Drack folköl eftersom jag kvällen innan blev sjukt full på två starkisar och två folköl, det skyller jag på allergitabletterna.
Varför drar folk vita lögner om sin ålder? Åldersnojja? Det är ju inte så stor skillnad på 28 och 30.
Plusminusnoll till mig.

Johan Palm har en storebror, en riktig mumsbit. Det visste jag ju redan, har ju till och med facebook:at honom. Men alltså, nu spelar han i Johans band, bara därför skulle jag lätt kunna se lille Plam live om tillfället ges. Jag råkar också faktisk tycka att Emma-Lee är en bra låt. Är inte alla låter med raden sticks and stones may break my bones bra låtar? Nu har jag förvisso bara hört två, men ändå.

Det är ganska kasst att Florence Valentin spelar på yrantorsdagen. Det är förresten riktigt kasst. Jag missade ju dom på Open men tänkte då att jag ju kan se dom på Storsjöyran. Förra året var deras spelning en av Storsjöyrans bästa.

Ikväll ska jag fräscha upp min kropp inför sommaren. Peeling, hårinpackning, rakning av ben (jag funderar på om jag ska testa Veet någon gång, är det någon som vet om det är bra?) och så vidare. Jag ska måla min tånaglar röda också.

En vecka och en dag kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0