You shouldn't keep talking to me.

Jag har tydligen en dålig dag. Känner mig ensamast i hela världen typ.
Tur att jag har tv'n ikväll och att det är Grey´s.
Apropå Grey's så har jag kommit fram till att det är dags att kolla upp vissa leverfläckar på min kropp. Mamma tror att de flesta är lugna, men påpekade att de mörka på vänster lår kanske jag borde hålla lite extra koll på.
Men en sak jag tänkt på (och som Izzies mamma nyss nämnde) är alla leverfläckar som man själv inte kan se. De på ryggen osv, har ska man kunna hålla koll på dom?

Ikväll saknar jag J och våra tv-kvällar extra mycket. Jag hoppas han svingar förbi här i början av sommaren.

Något som i alla fall peppar mig just nu är Fibes, Oh Fibes! nya dänga Love Child. Låten kan mycket väl kvala in som sommaren 2009's soundtrack.

Nu tillbaka till Grey's.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Looove Grey's!!

2009-05-20 @ 21:47:45
URL: http://thecomback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0