You know that I could use somebody.

Peppen jag hade i början av veckan försvann ikväll. Allt känns pissigt. Min bror har pajjat min externa hårddisk med alla mina bilder sen de senaste två åren, jag har ont i hela kroppen och jag känner mig för djävla ensam.
Mina mungipor är typ nere på golvet.
Jag är dock ganska övertygad på att det mesta (utom den pajjade hårddisken) beror på att jag (äntligen) fått min mens (jag ska sluta använda massa andra ord, för jag hörde en bra diuskussion om det där på Morgonpasset).

Imorgon tror jag nog att peppen återfinner sig igen. Då är det Corazon. Jennie kommer hit och vi ska dansa tills vi stupar. Då byts alvedonen ut mot vin.

Men hörni, ni som läser min blogg och som har bilder som ni fått av mig kan ju vara vänliga och försöka att inte ta bort dem. Om jag inte får liv i min hårddisk så kommer jag nog börja ragga bilder inom en snar framtid.

Just det, Loppis på Gården har sjukt billiga kläder. Allt kostar mellan 5-10 kr typ. Här är det inga jävla Myrorna-fasoner inte.
Jag köpte en vit stickad väst och en gosetröja (att använda när man är ute och det börjar bli lite kallt) för de två femmor jag hittade i min jackficka. Imorgon ska jag dit och kanske köpa en fin vit topp, en underkjol och ett par byxor. När jag flyttat ska jag köpa stolar och andra grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0