Leende guldbruna ögon.

Att vara mamma på låtsas är riktigt utmattande. Idag är det lördag och jag somnar nästan på soffan hos familjen. Jag ska dock vara vaken för jag ska kolla på Dansbandskampen. Nu kanske vissa tycker att det är töntigt, men Östersund och Jämtland är ju representerat och hänger fortfaranade kvar ikväll när det är semi så att inte kolla är töntigt.
Den största anledingen till att jag kollar (förutom att lillasyster vill kika) är ju hunkiga hunken. Grr. Jag har alltså spanat på den här killen förut på popklubb på hemmaplan, också helt plötsligt så syns han i tv-rutan varje lördag. Det är ganska lyxigt.

Nu dukar vi upp med godis, ostkrokar och Trocadero.

Kommentarer
Postat av: Anela

Jag förstår helt klart dansbandskampen! Förra året till exempel vann ett Kallingeband. Vi var alla på finalkväll i byns enda pub och peppade finalen. Det var guld värt. Igår lagade jag julmat till en hel arme kändes det som. Jag tror att det är jobbigt att vara mamma och husfru och värdinna på riktigt. Nu kan man ju flörta med det på ett studentvis och låtsas att man verkligen pallar. :D

2010-12-05 @ 16:28:13
URL: http://paushymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0