All of your days will be blessed so put on a smile and get dressed.

Jag mår så sjukt illa just nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Soffan? Sängen? Ut i friskluften (den otroligt kalla friskluften)? Toaletten?
Kan jag ha ätit för många muffins och grundat för dåligt tidigare under dagen?
Jag hoppas i alla fall att det går över snart för jag vägrar, V Ä G R A R, bli sjuk till helgen.
Peppar peppar.

Igår kollade vi på skräckfilm, eller det var snarare någon slags aliens-fast-ändå-inte-aliens-film med en del läskiga scener och ganska mycket skrämselmusik. Jag kollar nästan aldrig på såna filmer, men om en ung man med härlig bröstkorg frågar om vi ska kolla på skräckfilm så är jag inte den som bangar. Jag menar i den trygga famnen är det inte mycket som är läskigt..


Efter att ha knåpat på det här blogginlägget en stund mår jag inte lika illa. Pew.
Lite te och sen sängen. Imorgon väntar en lång arbetsdag följt av Birka Rockers på kvällen.
Vill du? Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0