Och visst var det så att nån annan har gjort det här förr.

Corazon var awesome. Vi dansade dansade dansade.



Vi stod längts fram på Hästpojken, men jag lyckades ändå inte ta en enda ickesuddig bild.





Igår vaknade jag med blåmärken på både knän och underarmar. Jag tror att de kommer från kravallstaketet, dels fick jag kämpa litegrann ibland för att behålla min plats och sen har jag en tendens att dunka armarna mot staketet när jag diggar





Med blåmärken och stort rött kryss såg mina underarmar inte riktigt kloka ut när jag skulle jobba dagen efter (och långärmat var inte ett alternativt då det varit tjugofem grader i butiken senaste veckan)
Helt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0