On the weekends we try to get our share of excitement and of fresh air.

Helg.
Jag var ute på äventyr och blev otroligt generad, men på ett komiskt vis. Jag är ju ingen groupie, men det kunde ju inte kvinnan i receptionen veta. Kul grej i alla fall.

Andra saker som helgen bestått av är massa hängkvällar hemma hos mig med fina människor. Tre kvällar i rad.
Igår lyssnade Rebekka och jag på gamla rockballader medan vi väntade på att herrarna skulle ta sig ner på stan.

Fina Marie sitter nu på ett tåg till Göteborg, så fredag och lördag kväll var som tillägnade henne. Alkohol-less som jag är var jag alldeles för trött och seg för att följa med Fia och Marie för att svänga våra lurviga, men jag var i alla fall en god värdinna.

Melodifestival. Jag diggade, förutom Salem såklart, Anders Ekborg mest. Pain of Salvation var fint, och hunkigt.

Söndag och promenad med grannen i vintersolen.
Telefondejt med Ann-Sofie, som gjorde mig varm om både öra och hjärta.
Kväll med muffins och Glee.


Imorgon ska jag till Gå och Löpkliniken för att se om de kan hjälpa mig med mina hälar. Jag är vid god tro och hoppas att jag inte blir besviken. Det är sjukt jobbigt att ha problem med hälarna, så pass att jag ligger och oroar mig inför framtiden när jag egentligen borde sova. Jag menar fötterna är så viktiga i vardagen, så jag hoppas verkligen att det bara är en fas jag går igenom och att jag kan få bra hjälp. Som sagt, vid god tro.

Nu: sova säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0