Once in a while you got to burn your lips, keep your feelings alive.

Jag är ganska finurlig. Min lägenhet har de senaste dagarna varit hemskt kall, när jag skulle sova i måndags var det så pass kallt att mina fötter behövde strumpor och min näsa var en liten isbit. Då föddes en idé i min hjärna. När det fortfarande var lika kallt igår så kom jag ihåg idén och gjorde slag i saken. Jag skickade iväg ett litet sms och vips så hade jag någon som kunde värma mig.
Vi tog ett snack också och kom fram till att det här nog inte kommer utvecklas till ett förhållande, men det är nog lika bra för jag var nog mest tänd på själva idén att ha en pojkvän i lägenheten under. Nu har jag en boytoy (hans eget väl valda ord). Jag har dock inte testkört mer än hans läppar.
Jag chillar då jag först var otroligt skeptiskt till att ens inleda något mer, 2009 ekade i mina öron och jag berättade för honom att för min egna skull kanske vi aldrig kommer gå hela vägen. Han vet ju dock en del om den historian så det kan nog fungera bra ändå.
Vi har satt en huvudregel att följa: att alltid föra en öppen dialog om hur vi känner.

Det kanske är dumt och historien kommer kanske upprepa sig, men han är way för bra för att kunna hålla fingrarna ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0