Rött.



En gång fick jag vara modell för en dag, eller snarare i någon timma.
Thérèse ville andvända mig i ett skolarbete och jag blev smickrad.

Jag blir förövrigt sjukt sugen på röda väggar igen när jag ser bilden, men jag tror det kan bli lite för mycket i ett så stort rum som jag har nu. Kanske en fondvägg (fastän jag är ganska anti det)?
Hur som helst så ska jag kolla upp lite tapeter, jag har ju blivit lovad en omtapetsering på grund av fuktskadorna som fanns redan när jag flyttade in, och nu börjar jag bli sugen. Pimp my lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ta två väggar i rött och resterande två i något mer neutralt.

2010-02-22 @ 20:46:40
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0