Take it easy baby, make it last all night.





Fin kväll igår. Vin, ost, kex och frukt med Sofia och Emma. Vi peppade lite smått inför sommarens Storsjöyra. Jag tror den kommer bli hur bra som helst.
I år blir det lätt tredagars. Förra årets yra gick jag ju bara en dag. Det var okej, men när vi under lördagens filmtittande hörde Hello Saferide spela i Badhusparken blev jag lite depp över att jag var för trött för att gå två dagar (den tredje, eller ja, första dagen var jag ju själv rockstjärna). Men i sommar, då jävlar!

Och på fredag, då jävlar! Corazon med Hästpojken och fina människor. Jag ser gårdagskvällen som en förfest inför nästa helg. Som jag har längtat efter Klubb Corazon. Då går vi ner för backen, över torget och älskar älskar den här stan. Det händer inte allt för ofta, ungefär en gång i månaden under vinterhalvåret.
Om det bara kunde bli lite mer vårvinter så skulle det vara så fint ute, med Vinterstaden och allt, men istället är det galet kallt och lite snöstorm.

Nåväl, vår i sinne.
Innan vi vet ordet av är den här på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag är med dig syster! - på yran, på corazon och alla andra kommande eskapader som du vill ha med mig på. Och ja, gårdagen va en förfest och en trevlig sådan. puss!

2010-02-21 @ 21:19:07
URL: http://oldandbony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0