Vill du, vill du, vill du?




Sofia och jag firade två månader i helgen.
Vi firade med att använda vår kvinnliga list för att fixa så att kvällen skulle flyta på så smidigt som möjligt. Vi smög och tisslade och tasslade.
O'learys vakt i lördags borde få dagens ros av oss.
Birka Rockers fick stå för kvällens första urladdning, och sen ägde vi det lilla dansgolvet som är alldeles för litet.
Andy gjorde oss sällskap när vi drog från birkafolket till larrys.
Och just det, kvällen startade med tacomiddag hos Emma med henne och Sara. Myspys.

Sofia sjöng med sitt Old And Bony.
Det fanns en tid då jag trodde jazz var dåligt, men all jazz är inte dålig har jag lärt mig de senaste åren.


Jag fick en ursäkt från ett gammalt "högstadiespöke". Den var dock onödig med tanke på att hela "snabbis"-grejen var ganska lame och något som jag mest tyckte var pinsamt då när jag var fjorton, i efterhand är det ju bara komiskt. Jag är medveten om att nästan ingen av mina läsare har den blekaste aning om vad jag menar, men Rebekka bör minnas.

Idag är jag öm och stel i nacke och axlar. Jag nästanheadbangade till Rage Against The Machine på larrys dansgolv. Mixen på det dansgolvet är helt galen, men bra. Hoffmaestro, Håkan, GaGa, RATM, Journey, Queen, Black Eyed Peas osv.

Nu ska jag ta en alvedon och krypa ner i sängen. Mamma tycker att jag ska ta något muskelavslappnande så att jag kanske vaknar med mjukar nacke imorgon. Ibland lyder jag min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0