All I wanted was a little bit of love to take the pain away.

För ganska precis en vecka sen var jag pömsig och halvsovandes då jag hörde en låt som väckte mitt intresse. Då jag inte ville väcka någon vågade jag inte kliva upp för att kika på datorn vad det var för låt. Dagen efter snokade jag dock upp den:
Ladies and Gentlemen We Are Floating In Space av Spiritualized.
Helt underbar.
Varför har ingen öppnat mina ögon för det här bandet förut?
Jag tackar i alla fall för att någon tillslut introducerade det för mig.

(Jag hoppas att det är den enda gåva jag fått, jag börjar bli lite lätt nojjig nu)



Dagens fetaste lycka: Josh Rouse kommer till Yran!!
Jag hoppas han spelar Sad Eyes. Risken finns dock att det kommer få mig att bli väldigt emotionell. Sad Eyes är ju min gråtlåt nummer ett. Jag spelar den nu, och tro på fan att det rycker i ögonlocken, även fast jag inte ens är ledsen.
Hur som helst så blir det nog magiskt.

För övrigt är jag trött den här veckan. Jag sover och jobbar och ibland kollar jag på film och tv med Andreas. Igår såg vi Trainspotting och idag säsongsavslutningen av Grey's Anathomy. Igår upptäckte vi förresten att Tommy i Trainspotting spelas av han som spelar Hunt i Grey's.

Nu: sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0