But my heart told my head 'This time no'.

Fövirrande kväll igår. Vad händer?
Eller är det inte förvirrande alls?
Jo, nog fan är det förvirrande!


För övrigt så är jag fortfarande helt betuttad i Mumford & Sons. Jag önskar jag kunde åka på Way Out West för att se dom live, men jag har ju såklart valt fel veckor att ha min semester.

Det är kyligt som fan, men jag hoppas att den nya veckan som står runt hörnet tar med sig lite sommar. Midsommar på fredag och det är på tiden att vi slipper dessa isvindar. Igår såg jag en tjej iklädd mössa och vantar, och jag förstod henne eftersom jag fem minuter tidigare önskat att jag hade vantar på händerna.

På torsdag får jag en ganska bra lön, så då ska jag boka tågbiljetter och köpa skivor.
Planen med tågbiljetterna är Göteborg (med omnejd) veckan efter Storsjöyran.
Skivorna är ovan nämnda gossar samt Masshysteri.

Nu: sängen och förhoppningsvis sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0