You are creating all the bubbles at night.

Sommaren kommer äntligen. Vad händer? Jag blir sjuk.

Natten till midsommarafton fick jag hög feber så hela midsommarhelgen spenderade jag hemma i soffan. Andreas gjorde mig sällskap ibland. Vi kikade på film. Bland annat Original, som var hemskt bra. Gemä Sverrir Gudnason.
På söndagen träffade jag Jessica en stund, det var mysigt.
Jag blev feberfri ganska snabbt, men hemsöks fortfarande av en jobbig hosta. Den låter mig knappt sova om nätterna.

Imorgon hoppas jag på lite mindre hosta, planen för kvällen är picknick med fina vänner. Jag kanske dricker mitt midsommarvin, är ju ledig på torsdag så då behöver jag inte bekymra mig över att jag är så lättpåverkad.

En annan pepp grej är att vi bokat boende i Spanien 4:e till 11:e september. Jag och ena brodern ska ta med oss en eller två vänner var (den andra brodern kan inte åka på grund av jobb). Vi har sex sovplatser liksom.
I Spanien tänker jag glida omkring i mitt Åhléns-fynd (plus solhatt):



50 spänn.

Jag har upptäckt att vissa blåfärger gör sig mycket bra till min bleka hy.
Eftersom jag timar de få soltimmarna med sjukdom så kommer jag nog förbli blek den här sommaren. Men det gör faktiskt inget, för det är fräscht och fint med blek hy. Den här sommaren ska inga illa kommentarer från människor i min omgivning få mig att ändra på den åsikten.

Nu ska jag försöka sova, och hoppas på att vakna utan hosta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med dig på grejjen med vithet. Är lika. Man tager vad man haver liksom. Tänk Nicole Kidman! Fin byxdress, vill ha! :)

2010-06-29 @ 23:20:41
URL: http://cemmla.blogg.se/
Postat av: jessica

jag är på! spanien! :P sjukt fin bild. bra jobbat!

2010-06-30 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0