And if you wanna go higher just use your hands instead.



Sköna söndag.
Helgen kunde inte avslutats bättre tror jag.
Idag värmde solen mina kinder medan jag satt på balkongen med en kopp te och varma mackor och lyssnade på p3.

Igår var det fest för Anna hos Fredrik. Det var roligt men jag kände mig lite tantig när jag redan vid tolvish började bli trött. Jag hade dock turen att få skjuts ner på stan. Det tackar vi för.


Vet ni vad? Jag tänker skita i det där med killar och män ett tag. Det tar för mycket energi att analysera varenda lilla grej.  Dyker han upp så dyker han upp, tills dess går jag with the flow.
Jag skulle dock behöva lite sexytime, men det är svårt att åstadkomma då det har visat sig att jag blivit ganska (mycket) kräsen. Har jag tur kanske herr basist har vägarna förbi skogarna snart.

Nu, eller snart: Indisk quorngryta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0