?

Idag var jag en hårsmån från att hamna på Sextitrean upp till Umeå. Jag blev grymt stressad. Fick ont i magen och började småböla som mitt tonårsjag. Nåväl för att det är hormonsspökerivecka, men det var inte najs. Jag behöver tydligen tid att förbereda mig mentalt inför umetripp. Som tur var avblåstes trippen och jag blev hungrig igen (klockan var lunchtid när pappa sa att jag kanske behövde sätta mig på eftermiddagsbussen och då glömde jag totalt bort allt vad lunch heter).
Jag tror dock att det hela beror på att jag inte vet hur jag skulle ta det, och därför blev det panik i hjärnan när jag insåg att jag kanske skulle ställas inför det mycket snart.
Jag vet att ni läsare kanske inte fattar ett skit av det jag skriver just nu, men det gör inget för jag skriver mest för mig själv ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0