Får aldrig tro.

Jag är nyss hemkommen och jag har nyss ätit två cb.
Ikväll har jag öst till korta hc-låtar. Dennis börjar bli gammal, men det gör inget för han fixar öset ändå.
Jag ser fram emot Corazon om två veckor. Motoboy och Elias and The Wizzkids. Jag fullkomligt älskar att allting händer i Östersund kvällen innan det händer i Ume.
Skriver kanske mer imorgon.

Och just det, jag var sjukt snygg ikväll, synd att ingen fattade det bara (eller snarare synd att det mest var drägg eller vänner där).
Fast egentligen var det inte synd att ingen fattade, för jag fattar ju liksom inte varför grej nummer ett är att ha en partner.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det corazonet ser jag också fram emot, då ska jag gå! Känns lite konstigt att inte ha varit där på två veckor. :)

2010-03-14 @ 10:41:49
URL: http://cemmla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0