Gud förlåt mig, för jag brinner.

Planen igår var krypa ner i sängen tidigt och sova mig kryare. Det gick ganska kasst. Gick och la mig vid halv tio och höll på att somna när jag blev panikkissnödig. Jag kissade som om jag hade druckit alkohol. När jag kom tillbaka till sängen var jag klarvaken och somnade sen aldrig riktigt. Jag gick på toa många gånger till, att ha feber är ju nästan som att vara full: man är yrslig och man måste kissa stup i kvarten.
06.30 förflyttade jag mig från sängen till soffan och kollade på Nyhetsmorgon i någon timma, men efter fem likadana nyhetssändingar var jag ganska less så jag somnade en stund. Jösses vad jag snarkade. Jag har tänkt på en sak, om den vänstra halsmandeln vore lika svullen som den högra skulle jag typ inte kunna andas med munnen.

Jag har besök av Teddybjörnen, men efter att mamma kom upp med lunch till mig så sitter han vid dörren och väntar på att hon ska komma tillbaka. Tråkig skit, men nyklippt och söt.

Nu funderar jag på Adrien Brody och Cadillac Records.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0