I'm pretty sure that he is not my type, but what if he is the one?

Igår var jag och kikade på bra musik. Sara och William (och Ivar och Björn Gustafsson) spelade och sjöng och jag blev blown away, så himla fint. Sen sjöng finaste fian för oss, uppbackad av sköna människor.
Imorgon ska jag också kika och lyssna på bra musik. Det är åter igen dags fär Corazon och på scen står Motoboy och Elias & The Wizzkids. Den förstnämnde är jag inte inlyssnad på alls, men jag tänker att det kan bli kul med en eventuell "aha-upplevelse". Jag är dock mest peppad för Elias & The Wizzkids. Och pingisen. Kanske försöker jag vinna en omgång och ett hemligt pris. Fast vem försöker jag lura? Jag tar mig till final ibland, men där är det kört eftersom jag spelar utan någon som helst teknik eller taktik. Men lika glad för det är jag.


Nästkommande 24 timmar får gärna svischa förbi, eller nåväl de nästkommande 22 timmarna, jag kan ju behöva piffa i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0