Is it in his sighs?

En ganska påfrestande dag utvecklades till en mysig afton.
När jag satt i soffan med mensvärk och var som mest less på EMD's medverkan i Så Ska Det Låta (det här med pojkbandskillar fungerar tydligen inte för mig längre) så ringde det på dörren. Där stod Sofia i fören av fint birkafolk som varit på bio och ville hänga med mig i soffan medan de väntade på nästa buss. Myspys.
Det ryktas om fest imorgon på Ösa, och eftersom jag aldrig varit där förut så är jag pepp. Det blir spännande. Jag ska piffa mig till tänderna.

Cher's The Shoop Shoop Song var med i Så Ska Det Låta och jag har spelat den på repeat nu en stund. Sjukt peppande låt, jag önskar den fanns på singstar. Eller gör den det?

Ikväll kryper jag i säng ganska tidigt, för att vara fredag. Jag tror min kropp kan behöva det.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0