Just to call me eighteen times a night.

De senaste veckorna har jag mått illa nästan varje dag. Illamåendet kommer oftast vid samma tidpunkt, på eftermiddagarna. Jag är glad att jag kan utesluta graviditet, men blir istället fundersam över vad det kan bero på. Illamåendet har visat sig komma om jag inte ätit på ett tag, om jag till exempel missat att äta mellanmål. Mamma sa att jag borde gå till doktorn och kolla upp så det inte är diabetes. Själv tror jag att min mage helt enkelt är uppfuckad. Min plan är att ta tag i det är med motion och att äta lite bättre. Och framför allt äta långsamt.


Jag fick förresten ett snällt meddelande, tack.
Nu finns det bara ett orosmomemt i ume kvar, men det kan ju likaväl dyka upp här när som helst.
Anyway så finns låten om detta orosmoment uppe på Syster Elaks myspace, Simple As That.
Även om låten så här i efterhand orsakat en del beefs med mannen i fråga så är det fortfarande min Syster Elak-favvo, jag menar det är ju mina erfarenheter nerskrivna i en låt.

Ikväll är det Andy, jag, Vem Vet Mest, Halv Åtta Hos Mig, Grey's och True Blood.
Glee-torsdagar har bytts mot True Blood-onsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0