Cause then I´ll put my runningshoes on and I´ll run, run, run.

Igår kväll fick jag den lite galna idén att kliva upp tidigare idag än vanligt för att ta en morgonpromenad. Jag failade dock då jag inte somnade i tid och därför hellre sov så länge jag kunde. I morgon är jag dock fast besluten om att ta mig upp för en liten motionsrunda. Jag är ledig och därför räcker det om jag kliver upp circus åtta.
Idag när mamma och jag kikade runt på stan och jag testade en del jeans fick jag lite motivation. Jag lyckades nämligen knäppa knappen på ett par 29:or. Det var säkert tre år sen jag sist kunde göra det. Själva gylfen gick det dock sådär med, men hade jag orkat kämpa lite mer så borde det ju ha gått, för knappen är ju det svåraste.
Mina ben behöver ju 29:or, då större storlekar för det mesta sitter slappt under rumpan.

Så planen är typ att lyckas knäppa ett par 29:or lite lättare, alternativt 30:or.
Jag försöker också få tag på Cheap Monday's High Tower eller Skyskraper, helst svarta. Om någon har något tips vore jag tacksam.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0