It rains a lot this time of year.



Idag har Östersund bjudit på regn i massor. Så pass mycket att det börjat regna in i mitt hem. Det är dock ingen större katastrof just nu, men jag förstår ju varför silverfiskarna håller till i just det hörnet. Tur att jag inte tapetserat om än, för precis som jag trodde skulle fuktskadan "blomma" igen.

Jag gjorde en god gärning idag. Min granne skulle på bal, så jag erbjöd att låna honom ett paraply (jo, för mina fördommar om att killar inte äger paraplyn visade sig stämma in på denne unge man) och jag blev kanske dagens hjälte.

Kvällen har innefattat Så Ska Det Låta (som var ganska lame idag) och film. Filmen var The Marc Pease Experience och största anledningen att vi hyrde den var för att Jason Schwartzman innehar huvudrollen. Den var dock inte så sjukt bra, helt okej, men inget som klår Wes och Jason i samarbete.





Snygga glajjor, dock lite för stora för min lilla näsrot. Om dom fick välja själv så ville dom vila längre ner på min näsa, precis ovanför "vingarna". Jag funderar dock ändå på att slipa in mina styrkor, men då blir det nog solisar för mina ögon kommer se löjligt små ut.

Nu ska jag sova. Jag har måndagsfeeling i kroppen, det var ju nyss helg. Helt dagavild. Imorgon ser dock prognosen bra ut. Vädret ska tydligen vara perfekt på eftermiddagen och kvällen, så jag hoppas på grillning och öl..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0