The summer is just another summer and your lover is just another lover .

Jag har varit lite frånvarande från bloggen. Jag har dock varit på väg att blogga tre dagar i rad, men då har blogg.se sett skumt ut (det ser fortfarande skumt ut, men jag kör ändå).

Jag var i Umeå över Valborg/Första Maj samt dagarna innan. Dagarna innan var mest bara jobb, men helgen var bra. På Valborg var K och jag ute på landet och grillade samt hängde i en lada. Vi var ganska trötta och kalla så trots att det var gemytlig stämning tog vi chansen till skjuts vid halv tio. Klockan tio var vi i säng. Vuxet I say.

Det var skönt att vakna utvilad och obakis på lördagen. Och ganska välbehövligt kan jag tänka mig, för vi gick konstant den dagen. Första Maj-tåg samt fram och tillbaka mellan Berghem och Ålidhem x antal gånger.


Jag sprang in i en gammal vän på lunchen på fredagen. Det gick bra och jag gick vidare med ett leende på läpparna. Jag dog inte. Yay.

Apropå den gamla vännen har jag lyckats sätta mig i samma situation igen. Jag vill dock tro att jag lärt mig något, så vi har pratat om att verkligen tala om vad vi känner. Jag kanske till och med låter det stanna där det är, för mitt eget bästa. Det kan dock bli svårt, för han är en stjärna.


Den här helgen spelade vi bowling och drack vin. Jag hade fest hos mig med massa människor. Igår skurade jag golven då folk spillde överallt hela tiden. Det var det värt!
Nu är den ny vecka och som det ser ut utanför fönstren nu känner jag mig lurad på våren. Det har varit svinkallt och blåsigt senaste veckan. Kom igen nu!

Nu: dusch och kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0