Röra på fläsket.

Jag har gått upp åtta fucking jävla kilon det senaste året, varav sex av dom sen maj typ.
Från och med imorgon ska jag därför försöka leva lite sundare. Jag inser ju att en del av viktuppgången beror på att jag jobbpendlat hela hösten och därför ätit mycket skräpmat, så bara jag börjar laga så mycket mat som möjligt hemma så kommer det nog märkas. Som jag skrivit tidigare ska jag också försöka skära ner på alkoholen. Max två gånger i månaden. Alltså Corazon och en kväll till.
Redan ikväll ska jag försöka komma igång med promenader igen. När pengar finns ska jag även skaffa mig ett Friskis&Svettis-kort. Friskis verkar bra och dom har ett jympapass som inriktar sig på ryggen vilket jag verkligen behöver.

Eller va fan, jag går ut och går nu. Det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0