You can't hurry love/ When the world seems to get too tough, bring it all back to you.

Så här är det: jag måste börja lyssna mer på min magkänsla, det skulle spara mig så mycket tid och känslosvall.
Men det är okej att jag ignorerade den den här gången, för det var ju faktiskt så att ganska tvetydiga signaler sändes ut. Nu är all good i alla fall.

I torsdags blev jag tjugotre. Det firades med fyra sjättedelar av familjen på Asia Wok och jag såg en sjukt fint kille. Han var lik John Mayer, fast snygg.
Jag fantiserar lite om honom ibland. En annan jag fantiserar om är en gammal bekant och hans två-tre-knappar-uppknäppta-skjorta, brösthåret som kikar fram och det lilla korset som hänger och dinglar på en tunn liten kedja. Han ler alltid så varmt mot mig, de få gånger vi springer på varandra. Då blir jag glad och lite småfnittrig inombords.
Sen får vi inte glömma han den alldeles för snygga som jag gett ett pronomen till sitt namn, likt Snygg-Erik, fast hans namn då istället för Erik.
Det finns alltså så många pp's där ute att jag verkligen borde sjå mig och vänta tills det verkligen bränner till.




Så här såg jag ut dagen jag blev tjugotre. Efter en stund ändrade jag dock outfiten litegrann, till samma som jag hade igår på The Womens 10-årskalas. Jag var nykter och snygg igår och kvinnorna spelade så sjukt bra.



Emma frågade i en kommentar till ett tidigare inlägg om jag hittat på den fina rubriken själv. Svaret på en frågan är nej. Ungefär 99,8% av mina rubriker är rader från låttexter. Ibland kan man koppla rubriken till inlägget, och ibland så är det bara en låt som just då lyssnas på.
Idag till exempel så blir jag sjukt peppad av S Club 7's Bring It All Back. I natt när jag gick hem nynnade jag på den låten. Jag var otroligt trött och kände mig allmänt off, men låten fick mig faktiskt på lite bättre humör.

Nu ska jag packa, för imorgon bär det av till Umeå igen. Bara två veckor kvar nu verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0