Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm.

För någon vecka sen fick jag min lägenhet omtapetserad. Eftersom jag flängt och farit har jag inte rikigt hunnit återställa möbler, tavlor och så vidare. Idag var jag ledig så då tog jag ett krafttag och med hjälp av Rebekka och Jon så fick jag upp cd-hyllorna och tavlorna.
Det är ommöblerat också. Kändes bra att ändra mer än bara färgen på väggarna.
Jag är inte riktigt färdig än, några komponenter saknas fortfarande, men när jag är färdig kommer det kanske bilder.

Filmkvällen förra veckan var mysig, och helgen blev ännu mysigare. Något inom mig tror dock inte på det här. Det kanske är en försvarsmekanism, eller så är det min intuition. Jag försöker i alla fall ta det så chill som möjligt, bara go with the flow liksom, men det är svårt.

På fredag är det dags för något jag nästan längtat ihjäl mig efter. Klubb Corazon. För första gången på länge ska Jennie följa med, vilket gör mig ännu mer pepp. Jag hoppas dock att Andy skiter i premiären av Saw och följer med oss för att dansa dansa dansa. Och spela lite rundpingis såklart.

Nu ska jag krypa ner i min säng, sängen som jag träffar allt för sällan dessa dagar.
Efter imorgon har jag långhelg. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, hoppas på bilder sen! Vilken fin rubrik. Har du hittat på den själv?

2010-10-29 @ 19:06:46
URL: http://cemmla.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag lyckades inte ta en enda bild på Corazon. Det var nog FÖR roligt helt enkelt :)

Nej, det är från en Säkert-låt :) "Får jag" heter den.

2010-11-07 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0