I can see the leaves of golden glisten in the sun.

Idag klev jag upp halv åtta, vilket är ganska tidigt för mig då jag i vanliga fall kliver upp tidigast åtta, oftast halv nio.
Det är ganska skönt att ha god tid på sig. Nu blev det dock ännu mer god tid då jag vid halv nio fick veta att jag "måste" ta sovmorgon till tio då ingen kommer vara i butiken försän då och jag glömt mina nycklar hemma i Östersund.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra med tiden, så därför vill jag bara tala om att jag är sjukt glad.
Det är fint höstigt ute och "Leif" is no more på världskartan.

Precis nu när jag skrev att det är fint höstigt ute kom jag på vad jag ska göra med tiden som är kvar innan jobbet, jag ska gå ut i höstsolen och bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0