Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals.

Åh vad vi dansade igår!
Det var längesen vi fick tillfälle att dansa tills vi stupar. Okej, jag stupade inte riktigt, men på vägen hem bar mina fötter mig knappt då de var så ömma av allt dansande. Tur att min väg hem är så kort som över torget och nästan hela "gågatan".

Vi önskade The Strokes och fick The Strokes. En av skivpelarna är en snäll och cool kvinna som tycker att man ska få det man önskar. Hon tycker också att jag verkar vara född åttio, och blev lite chockad när jag avslöjade att jag är född åttiosju. Jag undrar om jag ska ta det som en komplimang eller ej?

Efter Last Night spelades Dansa, Fastän och jag var i extas.

Just det, på det här med ålder. När vi skulle lösa in våra biljetter frågade vakten "Hur gamla är tjejerna?".
Så, vakten trodde jag var typ sjutton, och den snälla och coola kvinnan trodde att jag var typ tretti. Det kanske är en bra grej?

Pingis spelade vi också, så grymt kul! Jag ägde en gnutta, men mest för att jag har tur ibland och för att jag gör så dåliga bollar att de blir svåra bollar.

Idag ska jag fortsätta fixa i lägenheten. Fick hem arkivskåpet som jag köpte på loppis i veckan, och det blev bra där jag tänkt det.

Ikväll är det Halloweenfest, och jag ska käka antihistaminer för det kommer vara katter överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0