Lördag lördag, hela veckan helg.

Det har varit en bra helg. Idol-kväll i fredags med Rebekka, David och Henrik. Tända ljus och lösviktsgodis.
I går drack jag vin med en Josefine och sen joinade några andra människor som jag aldrig träffat förut. Vi gick på Marité. Det var helt okej bra, men jag tyckte det var lite jobbigt att "Leifs pappa" var där så jag gick för att joina Simon på Bishops. Snopet nog fick jag inte komma in där, jag var minsann typ 28 dagar för ung. Sen när har vakter slutat vara trevliga och släppa in en fastän man inte riktigt är 23 än?
Istället gick jag till donken och kände mig som sjutton år. För ung för att umgås med mina vänner. Ha.
I Umeå har jag ju i alla fall varit 23 sen januari. Dit far jag förresten imorgon. Jag ska mest jobbelijobba, men på onsdag är min plan att kolla på Patrik B på Scharinska (ja Jess, du får vara avundsjuk ;) ).

Det verkar förresten som att jag kommer spendera varenda vardag i Umeå med start i November och utan slutdatum satt. Det känns faktiskt ganska jobbigt att spendera så många nätter i en säng som inte är min, men jag får tänka på pengarna. Jag är ju sugen på att åka tillbaka till Mijas Costas i vår så då kan ju lite extra klirr i kassan sitta fint. Då kanske vi också kan lyckas fylla upp alla sex sovplatser i lägenheten..

Nu känner jag att jag börjat tappa tråden med det här inlägget, jag börjar även tappa mitt huvud i tangentbordet.

Det återstår dock en fråga:
Vem vare som plinga på dörren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0