Shoot the runner.

Jag tror egentligen inte på förbud, men jag har nu gett mig själv ett par förbud. Eller snarare avhållsamhetslöften.
Då jag det senaste året gått upp typ sju-åtta kilon så har jag bestämt mig för att skippa läsk helt, dricka alkohol max en gång i månaden samt försöka äta mindre osunt (det har blivit en del sånt de senaste veckorna på "resande fot").
Sen har jag beslutat mig för avhållsamhet på det där planet där man oftast använder just ordet "avhållsamhet". I alla fall ett tag (kommer Skidåkarn och ringer på min dörr så kommer jag nog slänga löftet i papperskorgen illa kvickt).
Jag är inte ens sugen på att ragga längre, en av mina vänner av det manliga könet blev nog lite chokad i lördags när han insåg att jag inte ville ragga på killarna jag pratade med på festen vi var på. Nu brukar jag ju inte ragga, det brukar som liksom bara hända ändå, men jag brukar ju nästan alltid ha intresse för fagra pojkar och män.

Jag har dock inte blivit helt osugen. Tydligen så har jag lyckats fixa filmkväll fastän jag inte ens försökt. Helt omedvetet liksom..

Kommentarer
Postat av: Emma

En gång i veckan = Corazon? ;) Har jag sagt att jag har ny blogg? Det har jag.

2010-10-22 @ 15:39:57
URL: http://cemmla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0