Någon gång måste du bli själv.

Får man verkligen gilla när någons relationsstatus på Facebook ändras från förhållande till singel?
När jag för någon vecka sen såg "Namn Efternamn went from being in a relationship to single" på min news feed ville jag så gärna klicka på "like", men insåg ganska snabbt att det vore ganska taskigt. Så jag lät det vara, men inombords gillade jag loss. Jag har ju faktiskt någonstans långt inne väntat på det ungefär sen kanske typ slutet av november. Jag inser ju att jag nu befinner mig precis där jag befann mig i slutet av oktober/början av november förra året (jag tror det finns blogginlägg från då), skillnaden är dock att jag är lite mer chill nu. Händer det något så händer det något, händer det inte något så är det bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0