En liten uppdatering.

I går avslutade jag saken jag skrev om senast. Jag tycker om honom mycket men det där lilla extra finns helt enkelt inte där. Det kändes ganska jobbigt, men redan idag sken solen. Det blir nog en fin vår.

Idag tog jag tag i det här med att börja motionera. Gick till badhuset (en promenad på ungefär 20-25 minuter) och skaffade medlemskap. Simmade en lagom stund och gick sedan även hem. Följde därefter med mamma och pappa till Maxi och fick halvvägs genom storhandlandet erfara att en banan inte är tillräckligt mellanmål efter att ha rört sig så mycket och ätit frukost till lunch. Nu kan jag förstå att min bror äter som en häst.

Corazon i fredags var, trots dålig uppslutning på dansgolvet, helt fab. Jag fick en ny bekantskap som förstod hur viktigt det är för mig att dansa när det spelas bra musik, att jag inte klarar av att bara stå och glo när jag väntat i månader på lite dans-eufori.

Nu ska jag lyssna på Dead Man's Bones och röja upp det sista stöket i lägenheten inför ny arbetsvecka.
Dead Man's Bones är Ryan Gosling och en annan kille. Andreas som fått mig att börja lyssna, och det gjorde han rätt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0