Don't look back into the sun.

Jag måste ha tappat stinget litegrann, när det kommer till bloggandet alltså.
I livet har jag inte tappat stinget. Nästan tvärtom faktiskt. Sen fyra dagar tillbaka kliver jag upp tidigare än vad jag behöver för att hinna ta en morgonpromenad. Det verkar göra mig pigg.

Andra peppande saker:

Corazon i fredags, mycket dans, svett och fina vänner. Lite besviken dock över att jag inte hittade någon att dansa tryckarn med (men jag är lite nöjd över att jag i alla fall försökte). Vad hände förresten med han i randig tröja som skulle komma tillbaka från MC-festen han drog till enbart för att dansa tryckare med mig?

April står för dörren, och trots mycket mycket snöande idag så har jag lite vårkänslor i kroppen.

The Vaccines platta, sjukt bra!

Imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort förut, nämligen slinga håret. Sjukt nervös.

Corazon i slutet av April med Autisterna på scen (som också släppt en sjukt bra platta).
Då kanske jag har bättre flyt när det kommer till tryckaren.

PETE D till Storsjöyran!
Jag grät nästan när jag läste artistsläppet och kunde inte riktigt tro det. Men det är sant. En fjärdedel av mitt absoluta favoritband kommer stå på scenen i Badhusparken. I lilla Östersund. Jag vet att risken finns att det inte blir så, men jag hoppas och tror.

Varsågod, där fick ni en liten uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0